CONTACT

WhatsApp Support
+31 6 30 74 74 34
Mail
info@deelkoffer.nl
KVK

74733451

  • Facebook
  • Instagram

MEEST GESTELDE VRAGEN

IS DEELKOFFER HYGIËNISCH?

Na gebruik wordt de Deelkoffer volgens een strikt stappenplan gereinigd, na de reiniging vindt er altijd een dubbele controle plaats om de hygiene te waarborgen.

WANNEER KOMEN JULLIE DE KOFFER BRENGEN?

Wij nemen binnen 8 uur na boeking contact met je op om het aflevermoment in te plannen. Bij onze grote modellen ontvang je koffer minimaal 2 dagen voor je vertrek. Bij ons medium en klein model minimaal 1 dag van te voren. 

WANNEER KRIJG IK MIJN BORG TERUG?

Nadat we de koffer met jou hebben gecontroleerd en alles in orde is, maken we de borg binnen één werkdag over. Het geld zal dan uiterlijk binnen twee werkdagen op jouw rekening staan. 

IK BEN DE CODE VAN MIJN KOFFER VERGETEN, WAT NU?

Deelkoffer registreert altijd alle codes van de uitgegeven koffers. Code kwijt? Geen probleem, stuur een WhatsApp bericht naar +31 6 30 74 74 34 met jouw gegevens en wij geven jou de code.

WAT ALS MIJN DEELKOFFER TIJDENS DE REIS KAPOT GAAT?

Onze Deelkoffers zijn nog nooit tijdens een reis kapot gegaan. Mocht je toch problemen ondervinden tijdens jouw reis, neem contact op via onze WhatsApp Support +31 6 30 74 74 34. 

STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Stuur ons een mail of WhatsApp bericht via onderstaande gegevens!